?

Log in

No account? Create an account
 
 
27 March 2009 @ 11:06 am
 
Wednesday's first time on a boat!

puppy
it took her a minute to get used to it..



wednesday

kodie & wednesday
kodie is quite used to it

shake

epic wednesday

epic wednesday
epic wednesday
 
 
 
dinosmom on March 27th, 2009 03:14 pm (UTC)
Oh my goodness!! I love, love LOVE these pictures!! That is the most adorable thing I have ever seen!!! Where did you get the life jacket? That is awesome! Does she go swimming in the water with the life jacket! She is precious!
astro boy toystarlitziggy on March 28th, 2009 02:26 am (UTC)
we've only had her since september so it's been kinda cold- havent gotten a chance to take her.. it was only 50 some degrees this day on the boat!

i think the life jacket is from petsmart.
Nancie: Banjoeicnan on March 27th, 2009 03:28 pm (UTC)
What a lucky puppy! You forgot to remove her price tag from her snazzy new lifejacket =)
astro boy toystarlitziggy on March 28th, 2009 02:27 am (UTC)
haha i know i'm terrible :}
Kelpie: peek-a-bookelpierocks on March 27th, 2009 03:38 pm (UTC)
Sooo cute! Did Wednesday have as much fun as it looked like she did?
astro boy toystarlitziggy on March 28th, 2009 02:28 am (UTC)
they get kind of bored when we don't dock & take them out! when it is warm out there will be more opportunity to jump off & swim around to keep them more amused!
Amy H. Sturgis: VA/Love Meeldritchhobbit on March 27th, 2009 04:45 pm (UTC)
She is soooo darling! It looks like she ended up having a fantastic - and epic - time. :)

Love the life jacket. She makes it look good!
Defying Gravity: Tuffystarlit12 on March 27th, 2009 05:17 pm (UTC)
So cute!!
Yarn, coffee, and art history: Kayleemrsdrtennant on March 27th, 2009 05:50 pm (UTC)
My bostie hates the boat. We went camping on a lake once and took her with. She loved the camping bit, snuggling in our sleeping bags all huddled together but she hated the boat, the water, all of it. I pretty much sat there holding her in a towel while she shivered the whole time.
catluv66catluv66 on March 27th, 2009 10:36 pm (UTC)
The last couple of shots are very "Titanic." :)
Pirate Likes Oatmealpratelikesoatml on March 28th, 2009 02:17 am (UTC)
i just took one of my bosties on the boat for the first time. i really gotta get on posting them.