?

Log in

No account? Create an account
 
 
08 December 2005 @ 09:59 pm
A Few More ;)  
You all know that BTs are farting bandits!

That's why we chose these tag lines :) Hazel got two tags.. her other tag says "Circus Bear" because she spends most of her time hopping and dancing around on her hind legs, just like a performing circus bear.

Enjoy!
Image hosted by Photobucket.com



Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.com

</lj-cut
 
 
kitschicat on December 9th, 2005 03:02 am (UTC)
Those are magnificent!
Jamiejamie_marie on December 9th, 2005 05:16 am (UTC)
Thank you :)
heatherbeneatherspikella on December 9th, 2005 03:52 am (UTC)
aww such cute doggies!

where do those cute tags come from again?
Jamiejamie_marie on December 9th, 2005 05:16 am (UTC)
Thanks :)

www.fetchingtags.net
(Deleted comment)
Jamiejamie_marie on December 9th, 2005 05:16 am (UTC)
Ooh thanks for this bit of advice, it was driving me crazy! Now I just gotta find out what S hooks are :)
Karen Updikefarenthoughts on December 9th, 2005 05:53 am (UTC)
OMG. I have to get some tags for my dog... they're so funny!
Jamiejamie_marie on December 9th, 2005 02:31 pm (UTC)
Yep!

The cool part is, you get to make up whatever you want on the tags. We wanted something that fit their personalities... and duh :)
Aliciapurestylee on December 9th, 2005 07:25 am (UTC)
lol....dude those seriously made me chuckle...i cant wait to show my boyfriend!
Jamiejamie_marie on December 9th, 2005 02:29 pm (UTC)
Glad you enjoyed ;)
The Crunk Pandalil_ron on December 9th, 2005 08:44 am (UTC)
I think Santa is going to bring laineylj a Queen of Farts tag.
Jamiejamie_marie on December 9th, 2005 02:01 pm (UTC)
Haha

You make up whatever you want to put on the tag.. and after thinking long and hard, we thought that was perfect for Zeke :)
The Crunk Pandalil_ron on December 9th, 2005 02:03 pm (UTC)
Queen of Farts is too perfect though.
Either that or "Litter Box Janitor".
Jamiejamie_marie on December 9th, 2005 02:28 pm (UTC)
OMG I just spit out my drink when I read "litter Box Janitor" LOL Too funny!
Genevieve: HogbabyDogalwaysgenevieve on December 9th, 2005 11:18 am (UTC)
they are so cute!
Jamiejamie_marie on December 9th, 2005 02:28 pm (UTC)
I'm so happy with them!
jasminejasmines97 on December 9th, 2005 11:46 am (UTC)
Are you sure that Zeke is the King of Farts? I think he might have some competition. ;)

Too freaking cute!
Jamiejamie_marie on December 9th, 2005 02:29 pm (UTC)
LOL

Well the king in this household at least, he even beats out his stinky dad :O
classikgrl73 on December 9th, 2005 11:47 am (UTC)
Those rock!
Jamiejamie_marie on December 9th, 2005 02:30 pm (UTC)
I know I'm so glad I got them!
Sheri: fallingcoconuts by never_frugalbooksaremyhabit on December 9th, 2005 02:48 pm (UTC)
love it!